12 WEKEN

 Al 12 weken ben ik gezegend met dit kleine wondertje dat ik zie groeien als kool. Waar is de tijd dat ik haar nog leerde uit haar mandje kruipen om de wereld te ontdekken. En nu, nu moet ik haar constant roepen omdat ze weeral eens bij de buren in de boom is gekropen. Ik had nochtans het gat dichtgemaakt maar ze had blijkbaar nog een ander gaatje gevonden. Nu moet ik niet meer zeggen: "Kom je kunt het." want ze kan het zeer duidelijk. Van haar mama heeft ze het niet geleerd want die kruipt niet in de bomen maar die kan wel zeer hoog springen. Vandaag blik ik graag terug naar waar het begon.









Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN