WIJGMAAL - ROTSELAAR - TREMELO



Vandaag ben ik weer 'special courier' van dienst en doe ik de ronde Wijgmaal, Rotselaar en Tremelo. Welke auteur biedt deze service nog aan? Je boek persoonlijk aan de deur afgeven met een babbeltje vanop veilige afstand.

In coronatijd passen we ons aan en zoals ik schrijf in mijn boek - voor alles is er wel een oplossing.  

Ik begin ook heel leuke reacties te krijgen van mensen die mijn boek al uitgelezen hebben. De lezers die mij persoonlijk kennen zeggen allemaal hetzelfde. "Het is alsof ik jou het boek hoor vertellen."
Het is ook zo geschreven precies alsof ik mijn verhaal vertel. Daarom leest het ook heel vlot.

Het leukste vind ik de reacties waarin ze me vertellen dat ze enkele spiegels tegengekomen zijn en zich niet bewust waren dat ze bepaalde dingen deden of juist niet en dat ze hem nog eens gaan lezen voor de oefeningen. Er zijn er ook die ontroerd waren en een traantje weggepinkt hebben.

Ik had een toffe reactie van iemand die zei dat ze besefte dat ze een heel gelukkige vrouw was. Hoe geweldig is dat want vaak focussen we ons op dat wat we niet hebben waardoor we vergeten gelukkig te zijn met dingen die we wel hebben. Ik ben heel blij dat mijn boek toch bepaalde dingen losmaakt bij de lezers. Wat dan ook de bedoeling van dit boek is. Zoals vele boeken een spiegels waren voor mij hoop ik dat mijn boek dat ook voor jullie is. Mijn boek is een samenvatting van al mijn geleerd lessen uit al de boeken die ik gelezen heb maar dan in eenvoudige klare taal zodat iedereen hem kan lezen.

Bedankt aan iedereen die hem gekocht heeft en weet de eerste druk is special edition want daar zitten nog enkele schrijffoutjes in. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN