HELLO FRESH


Vandaag zag ik mijn vriendin Yvette voor het eerst sinds de lock down. Ze kwam haar boek halen en eens naar de kittens kijken. De kittens werden verwend met speelgoed, een mooi slaapmandje en een grote lege doos van Hello Fresh. Van die doos heeft ze een leuke speeldoos met verschillende gaten gemaakt. De kittens waren er dol op en ook mama Juliette. Die kroop door een klein gat de doos in en na een tijdje lagen ze er allemaal in te slapen. Toen ik met Carine ging wandelen heb ik de doos met de vier slapende poezen opgepakt en zo in het kot gezet zodat ze weer veilig opgesloten zaten tijdens mijn afwezigheid.

Waarvoor een kartonnen doos toch allemaal goed is. Ik hoef geen duur speelgoed te kopen. Ze zitten ook graag op een paar gestapelde klinkers en springen dan van de ene op de andere. 
Ja, ze zijn extra verwend vandaag en hebben langer buiten gespeeld.
En er lag een klein drolletje in de kattenbak.







Ji Ji begint ook te eten. Zij vindt de mousse niet lekker maar wel de brokjes. Ik heb haar ook in de kattenbak gezet maar zij eet van de kattenbakvulling en heeft nog geen graafreflex. Met haar zal ik meer geduld moeten hebben.












En Kiki, het katertje die trekt zijn neus op voor alle voeding en blijft voorlopig bij de mama drinken. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN