JE GEDACHTEN VORMEN JE LEVEN


Bovenstaande las ik vandaag in de Nina. Ik had het niet beter kunnen formuleren. Het past perfect in mijn boek bij het eerste hoofdstuk 'Je wordt wat je denkt".
Het zijn de wijze woorden van Joren Seldeslachts, bekend van de serie 'Spitsbroers.

Hij zegt ook: "Als je accepteert wat is, wordt het leven zoveel draaglijker." 
Voor ik tot dezelfde conclusie kwam, had ik al een heel leven achter de rug en zat ik reeds op tram 5. Ja, sommigen hebben wat meer tijd nodig dan anderen en jammer genoeg zullen er ook zijn die nooit tot dit besef zullen komen.

Mijn raad, aanvaard de mindere dagen en luister vooral naar je hart en je lichaam. Het leven is zoals een roller coaster met ups en downs. Aan ons om zoveel mogelijk van de ups te genieten en de downs te accepteren. Blijf vooral positief en probeer zo goed mogelijk met je mindere dag om te gaan. Uiteindelijk gaat die dag even snel voorbij als elke andere dag.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN