I LOVE WIFTY



Ik ben heel blij. Wifty heeft mijn verhaal gepost op hun Facebookpagina en op hun website : https://www.wifty.be/viv-boek-na-scheiding/?fbclid=IwAR3wccm9ZesmdtWE4CkekKhrUYw-fOGfXnHox8kqN3-0GZKkoeJzNV0xWr8


Ik volg hen al jaren en dankzij hen heeft 50+ een andere dimensie gekregen. Ik was super fier toen ik 50 werd want dan kon ik eindelijk zeggen dat ik ook een Wifty was. Zij laten zien dat je niet afgeschreven bent wanneer je wat wijzer en grijzer wordt. En ik heb het al heel vaak gezegd dat tram 5 er eentje is waar je meer leert genieten van het leven en houden van jezelf zoals je bent waardoor je meer foert durft zeggen.

Ik heb hun boek over de kracht van het nieuwe ouder worden 'Midlife kick' onmiddellijk gekocht toen die uitkwam. Een aanrader voor elke Wifty. En wat ik in hun boek vooral aangeduid heb is :


  • Dat je nooit te oud bent om de dingen te doen die je altijd al had willen doen. 
  • Je leven is te kostbaar om niet de persoon te zijn die je altijd al had willen zijn.
  • De eerste vijftig jaar waren een leerschool en na alle positieve en negatieve ervaringen weten we heel goed wat we willen en nog beter wat we niet willen.
  • Als vijftiger weet je wie je bent, wat je kunt en vooral wat je niet kunt.

Allemaal dingen die toevallig zo goed in mijn boek passen. En inderdaad ondertussen weet ik maar al te goed wat ik kan en niet kan maar nog beter wat ik wil en wat ik niet meer wil.
I LOVE WIFTY!


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN