JI JI IN DE SPOTLIGHT



Vandaag had ik vrij en dus ook heel veel tijd om bij de kittens door te brengen.
Niets ontspannender dan naar die drie deugnietjes te kijken. Juliette was in haar flodderdag en kwam steeds aangelopen wanneer ze me hoorde. 

Voor corona ging ik elke vrijdag naar de markt in Leuven maar ik moet dat buitenkomen terug gewoon worden en ik heb toch wel een beetje smetvrees gekregen. Dus stond Leuven vandaag niet op de planning. Maar ik heb me niet verveeld want ik heb een super toffe bezigheid gevonden, kittens kijken en foto's nemen. Ja, dat is mijn nieuwe hobby geworden en ik heb ondertussen al een hele collectie foto's van hen. 

Vandaag heb ik eindelijk Ji Ji eens mooi op de foto kunnen vastleggen. Om dieren te fotograferen moet je echt wel geduld hebben. En zeker bij de kleinste van de drie. Ik kan nog steeds niet zien of het een meisje of een jongen is. Bij de andere is het ondertussen zeer duidelijk. 

Ik laat jullie vandaag meegenieten van enkele mooie foto's en een filmpje van dag 19.









Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN