HET LEVEN ZOALS HET IS

Het is een drukke periode, eigenlijk is het al een zeer druk jaar geweest. Vorig jaar heb ik mijn eerste boek na drie jaar afgewerkt en ben ik direct aan nummer twee begonnen. Toen het af was, ben ik gestart met mijn blog en ondertussen op zoek gegaan naar een uitgever. Begin januari heb ik die dan gevonden en dan moest ik het contract en nog andere officiële dingen controleren. Ondertussen kwam er een zwerfkat in mijn tuin wonen waarmee ik zoveel compassie had en de rest van dat verhaal kennen jullie. Ze zijn zo schattig 😍😍😍


Kiki - Ji Ji - Marcel
Ik sta elke dag een uur vroeger op om ze te kunnen verzorgen maar vooral om ze te bewonderen. Ik probeer hen hoe jong ze ook zijn al te laten wennen aan mijn aanwezigheid zodat het zeer sociale wezentjes worden. 

Twee weken geleden heb ik spontaan een filmpje gemaakt om mijn boek een beetje te promoten en dat werd ondertussen al 21,3 duizend keer bekeken. Nu nog een goede verkoop en binnenkort wanneer we weer wat dichter bij elkaar mogen komen, kan ik lezingen en signeersessies houden.

Ik hoop dat er snel een tweede druk volgt zodat de foutjes rechtgezet kunnen worden.
In mijn boek schrijf ik over loslaten en over alles positief te bekijken. Ik zet mijn roze bril op en denk het is wat het is. Mijn missie is om eerlijk mijn verhaal te brengen om zo een lichttoren te kunnen zijn voor alle anderen die momenteel even op zeer woelige wateren varen.

Link naar het filmpje van hiernaast:
https://www.facebook.com/obeliskboeken/videos/669143573865957/

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN