EERSTE HAP BUITENSHUIS


Na vier maanden ben ik nog eens gaan lunchen met mijn zus. We zijn op het terras van Den Beiaard iets gaan eten en het was zo warm dat ik geen mosselen genomen heb maar een lekker fris slaatje met scampi.
Ik begin stilletjes aan af te kicken van de lockdown. Het voelt toch nog onwennig hoor. Na de lunch ben ik dan een lekkere ijskoffie gaan drinken op het terras van de Java want die had ik gemist.
Ik ben op tijd naar huis vertrokken omdat ik thuis wou zijn voor het onweer maar ik heb geen onweer gezien, slechts enkele verdwaalde druppels.

Pepe heeft vandaag het tuinpoortje volledig dicht gemaakt zodat de kittens er niet onderdoor kunnen want er waren er twee ontsnapt. Het zijn echte acrobaten en als het hok openstaat dan heb je overal ogen nodig. Ik laat ze drie per dag even buiten en dat vinden ze geweldig.
Marcelle die eet alles, die zit aan het eten van Juliette. De andere twee die eten nog geen vaste voeding. Ik laat hen eraan ruiken maar ze hebben in totaal nog geen interesse. Nu moet ik ze nog leren op de kattenbak te gaan want Juliette die doet dat niet en kan hen het dus ook niet aanleren.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN