HOE EEN MENS KAN VERANDEREN


Het moeten niet altijd de poesjes zijn die in de picture staan. Hier het bewijs dat ik nog steeds mijn coronakapsel heb.
Ik heb vannacht zeer slecht geslapen omdat ik onder de indruk was van het martergevecht van gisterenavond. Bij elk geluidje werd ik wakker. En deze morgen deed het natuurlijk pijn om op te staan. 

Juliette is deze avond zeer onrustig. Ze zit op wacht op mijn ligstoel en kijkt steeds naar de plaats waar de marters zich gisteren verstopt hadden. Ik ga om het half uur even kijken maar ik kan toch niet de ganse nacht gaan kijken? Ze zou beter in het tuinhok bij haar kittens blijven. Die proberen uit de doos te komen en dat gaat niet lang meer duren eer ze dat kunnen. En wat als die gaan beginnen rond te lopen het 's nachts? Ik zie me die nog binnen halen, ik die elke kattenhaartje vies vond en nu hang ik zelf vol. Hoe een mens kan veranderen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN