JOLIGE MAMA




Aan iedereen van WZC Sint-Margaretha, dankjewel. Wat jullie voor de bewoners allemaal doen is bewonderenswaardig. Dankzij jullie maak ik me minder zorgen en valt er een enorme last van mijn schouders. Jullie zorgen zo goed voor ons mama en dat bewijst onderstaand filmpje.


Ik herinner me nog goed toen ze nog alleen woonde. Ze was toen mijn zorgenkindje terwijl ik zelf heel veel zorgen had, ik was net gescheiden en had een puberende zoon op te voeden. Ze wou alleen blijven wonen maar we zagen dat het niet meer zo goed lukte ondanks alle maatregelen en alle controles. Ik ging met haar in mijn gedachten slapen en stond met haar in mijn gedachten weer op. Het eerste wat ik deed was naar haar bellen om te checken of alles in orde was en of ze de nacht goed doorstaan had zo alleen in huis. Overal plakte ik briefjes op omdat ze alles vergat. Ze had meer en meer toezicht nodig maar ze weigerde alle hulp in huis. Toen ze voor de zoveelste keer weer in het ziekenhuis beland was, besloten de dokters dat ze naar een rusthuis moest. Gelukkig kwam er net op tijd een kamer vrij in Holsbeek en nu drie jaar later ben ik zo blij met deze keuze. Ons mama is daar zo gelukkig. Haar dementie is nog verergerd waardoor ze meer hulp nodig heeft. Jullie zijn geweldig en ik ben zo dankbaar dat jullie haar zoveel vreugde en liefde geven. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN