JULIETTE HOUDT NIET VAN MAANDAG


Ik weet niet wat er aan de hand is met de maandag maar de laatste drie was er wel altijd iets met Juliette.

Maandag 15 juni : martergevecht.
Maandag 22 juni : Juliette in paniek over de steenweg.
Maandag 29 juni : de drie kittens zitten met Juliette buiten.

Voor ik ga slapen, ga ik eerst nog eens buiten kijken of alles in orde is. Juliette zat voor de deur van het tuinhok te wachten. Ik vond dat zeer raar want daar zit ze nooit. Ze waakt altijd op of onder een tuinstoel op het terras. "Awel Juliette, wat zit je nu voor het kattenluik te doen?" en terwijl ik dat vroeg, kwam Marcelle achter haar piepen. Ik was geschrokken, wat deed Marcelle buiten? Ja lap, het is zover, dacht ik, ze kan door het luik. En toen ik Marcelle opnam, kwamen Ji Ji en Kiki ook achter Juliette haar rug piepen. Ze zaten dus allemaal buiten voor het kattenluik te wachten.

Wat een geluk dat ik gaan kijken ben want voor de kleintjes is het buiten voorlopig nog niet veilig 's nachts. Ik heb dan de MacGyver in mij naar boven laten komen en met mijn bloempotten, een grote plank en het tuinpoortje tussen mij en oma een barricade gemaakt zodat ze niet weg konden indien ze weer door het kattenluik zouden kruipen. Ik durf het niet op slot doen want dan kan Juliette niet meer binnen of buiten. 

Ze geven me veel plezier maar ook veel zorgen. Ik vond het wel schattig dat ze zo mooi aan het wachten waren voor het kattenluik. Waar gaat dat eindigen?





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN