1 JAAR ONLINE

Hip Hip Hoera voor mezelf!


Ik kan het bijna niet geloven maar een jaar geleden begon mijn avontuur in de blogwereld.
Zeer zenuwachtig zat ik hier enorm te twijfelen of ik al dan niet op de knop 'publiceren' zou durven klikken. 
Het was één van mijn dromen die ik in mijn schriftje opgeschreven had toen ik mijn oefeningen maakte. Oefeningen die ook in mijn boek staan. Mijn wens en intentie waren een boek schrijven, bloggen, lezingen houden, van mezelf de beste versie maken en vooral de wereld een beetje mooier maken door de mensen leren positief te denken. 

Maar die ene klik om mijn eerste blog te posten, deed me toch twijfelen of ik er wel goed zou aandoen om op het wereldwijde web mijn verhaal te verspreiden en om mezelf zo bloot te geven. Langs de ene kant heb ik graag wat privacy maar langs de andere kant kan ik geen spiegel of inspiratie zijn wanneer ik in de anonimiteit blijf zitten. 

Ondertussen heb ik al 337 verhalen gepost en werd mijn blog 24.360 keer bekeken. De top drie blijft onveranderd.


Bij deze bedankt iedereen om elke dag tijd te maken voor mijn verhaal en vooral voor al jullie leuke reacties. Het doet me enorm deugd dat er op mijn posts gereageerd wordt. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN