DE VAKANTIE KAN BEGINNEN


Wat een weertje, we hoeven duidelijk niet naar het zuiden voor de zon. We worden dit jaar nogal verwend met zomerse temperaturen. 
Vandaag werden mijn boeken geleverd dus voor de liefhebbers, er kan terug besteld worden. Ik zal met de mensen die er eentje gereserveerd hebben persoonlijk contact opnemen om hem te brengen.

Gisteren heb ik niet geschreven omdat ik heel lang buiten gezeten heb. Met deze temperaturen is het 's avonds aangenamer buiten te vertoeven dan binnen. Ook deze avond maar ik kon het niet laten toch vlug naar binnen te komen om iets te schrijven.


Ik ben ook op bezoek bij ons mama geweest en het ging beter met haar. Zij heeft twee dagen in quarantaine moeten zitten omdat ze een beetje koorts had en een klein hoestje. In de home namen ze het zekere voor het onzekere en ze werd onmiddellijk getest en afgezonderd. Gelukkig bleek de test negatief en mocht ze weer uit haar kamer en wij ook terug op bezoek. 

Met de kittens gaat het ook goed, die groeien als kool en ondertussen zijn ze al bijna 5 weken oud en wegen ze 455 gram. Volgende week komt de dierenarts om ze allemaal te controleren en te ontwormen. Ik verveel me geen minuut met hen.

En vandaag was het ook de laatste examendag. De vakantie kan beginnen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN