MARCELLE


Waar het hart van vol is loopt de mond van over. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Ik heb zelfs de dierenarts gebeld omdat ik merkte dat ze af en toe niezen. Ik heb hem een filmpje gestuurd zodat hij kon zien of hij dringend moest komen. Niezen op zich kan geen kwaad wanneer ze geen last hebben van snot. Ze zijn nog iets te jong voor injecties maar ik moet ze wel blijven observeren.
Dus ga ik ze goed blijven opvolgen. Ik ga zeker een keer of vijf per dag bij hen zitten. Ik zou het erg vinden, moesten ze ziek worden. Ik heb ook ontdekt dat Marcel eigenlijk een Marcelle is.

Juliette, jij hebt toch wel dingen bij mij losgemaakt die heel hard vastzaten hoor. Gevoelens die ik verbannen had zodat ik nooit meer gekwetst zou raken. Wie had nu ooit gedacht dat een kat de sleutel van mijn gepantserde deur zou vinden. 



Het leven begint weer meer en meer zijn gewone gangetje te gaan nu alle zaken weer mogen openen.
Ook de fitness mocht zijn deuren na drie maanden weer wagenwijd openzetten. 
Ik durfde nog niet naar de BBB omdat ik nog moet afkicken van mijn veilig coconnetje. Maar ik ben wel de bestelde boeken gaan afleveren en heb ondertussen mijn laatste boek verkocht. 
De fitness was heel mooi gerenoveerd en alles was volgens de opgelegde normen aangepast. Ook mijn sportvrienden hielden zich mooi aan de social distancing waardoor ik me heel veilig voelde. Zo wil ik wel weer wat meer buiten komen. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN