DE TIJD GAAT SNEL GEBRUIK HEM WEL


Vandaag had ik verlof en je zou dan denken, we doen het eens rustig aan maar nee ik had een zeer drukke agenda. Om 8u de kittens verzorgen, om 9u mijn haar wassen en om 10u boodschappen doen. Om 12u eten en om 12u30 chauffeur spelen en nog enkele boeken afleveren.

Om 14u30 ons mama bezoeken en om 17u terug naar huis om te koken. Na het eten de kittens buiten laten spelen en om 19u30 onze dagelijkse wandeling om te eindigen in de fitness. Ondertussen is het 22u22 en schrijf ik deze blog. Wat vliegt de tijd, ik heb zelfs geen gaatje gehad om de krant te lezen en morgen is het weer een gewone werkdag en tevens de laatste dag van juni 2020. 









Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN