AMBIANCE IN HET TUINHOK



Ik ben vandaag voor de eerste keer sinds corona terug naar Leuven naar de markt geweest. Wat een zalig weertje was dat. Ik heb ervan genoten om weer eens een praatje te kunnen doen met de mensen van mijn vaste kramen. Ik had niet zoveel tijd omdat ik chauffeur was want het waren examens maar het heeft me toch deugd gedaan om nog eens in Leuven rond te wandelen. Er staan momenteel 21.397 stappen op mijn teller. Deze zijn niet alleen van de markt maar ik ben deze avond ook gaan wandelen met Carine en haar hond. In mijn boek schrijf ik dat die spijtig gestopt waren maar ondertussen zijn die sinds een weekje weer begonnen en zo blijven we fit en kunnen we veel vertellen.

Er komt meer en meer leven in het tuinhok, de kittens worden actiever en ik heb Kiki en Marcelle extra aangemoedigd om uit het nest te durven komen. Ik heb alles weer gefilmd voor mijn verzameling die ondertussen al heel groot begint te worden. Elke dag neem ik foto's en film ik. Omdat ik steeds foto's van de kittens neem heb ik bewust ook eens een foto van Juliette genomen en toen merkte ik dat ze kaal begint te worden vanaf haar oor tot aan haar oog. Ik had al gezien dat ze minder haar had maar vandaag viel het heel hard op. Ik heb er een foto van genomen en naar de dierenarts gestuurd. Ik wacht op een antwoord.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN