JULIETTE VERDEDIGT HAAR KITTENS ALS EEN LEEUWIN



Wat een avond! Ik was rond 22u30 nog eens vlug bij kittens gaan piepen en Juliette die liep steeds onrustig naar buiten. Ik dacht dat ze honger had en ik ging dus nog een hapje binnen halen toen plots mijn zoon heel luid riep dat Juliette aan het vechten was met de vos. Ik liep zo snel ik kon terug naar buiten om de vos weg te jagen want ik had het tuinhok laten openstaan en de kittens zaten daar. Maar het was geen vos het waren twee marters. Juliette die altijd super lief is, verdedigde haar kittens als een leeuwin en de marters dropen al piepend af. Was dat even schrikken. 

Gelukkig waren Juliette en de kitten ongedeerd maar ik besef nu wel dat ik de deur van het tuinhok vele vroeger moet sluiten. Wie had nu gedacht dat de marters zo vroeg op bezoek zouden komen? Normaal gezien lopen die het 's nachts in de tuinen rond. 

Dat is dus de reden waarom ik dat hok leeggemaakt heb zodat Juliette daar rustig kon bevallen en veilig met haar kittens zou kunnen zitten omdat wij het bezoek krijgen van vossen en marters. Marters die al eens in mijn wagen gezeten hebben en waarvoor ik speciaal een marterverjager heb moeten plaatsen. Ik hoop dat ze niet weten hoe ze een kattenluik moeten gebruiken.

Vandaag was het weegdag en de resultaten staan op de foto.


Ze zijn zo schattig en zeer fotogeniek, ik mag er niet aan denken dat er iets met hen zou gebeuren. Hoe hou ik de vos en de marters uit mijn tuin en vooral uit de buurt van Juliette en haar kittens?


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN