BRAVO MARCELLEKE




Wat een zeer korte nacht. De zoon vierde het einde van de examens in de tuin met zijn bubbelgenoten en dit terwijl de andere buren ook iets te vieren hadden. Echt stil was het dus niet. Iedereen zal weinig geslapen hebben. Dus vandaag zal ik vroeg in dromenland liggen.
Gelukkig is het droog gebleven en heeft het onweer onze streek genegeerd.

Eigenlijk heb ik ook iets te vieren. Mijn inspanningen werden vandaag beloond. Marcelle die eet al enkel dagen mee met mama Juliette en na het eten zet ik haar in de kattenbak en maak ik met haar voorpootjes krabbende bewegingen. En vandaag deed zij het ook en voila, haar eerste 💩.  Fier dat ik was, ik die geen verstand van katten heb, heb het haar toch geleerd. Gelukkig vind je online veel informatie over het opvoeden van katjes. 

En ik heb nog een primeur, voor de allereerste keer heeft een kat haar pootjes in mijn huis mogen zetten. Ik heb Marcelle haar eten binnen gegeven want anders gaat Juliette ermee lopen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN