YES ZE ZIJN AANGEKOMEN

Zo fier als een gieter, zo trots als een pauw en zo blij als een kind. Zo voel ik me en niet enkel door Juliette haar drie musketiers maar ook door de geboorte van mijn kindje, mijn eerste boek dat vandaag aan huis geleverd werd.

Soms kan het leven toch geweldig zijn. Ik ben echt trots op mezelf dat het me gelukt is. En die cover vind ik zo prachtig! Past helemaal bij mijn kleedje dat ik vandaag toevallig aanheb.

In mijn boek schrijf ik dat ik onderweg vaak heb willen opgeven omdat de weg zo hobbelig en zeer moeilijk was. Maar het bewijs is hiermee geleverd dat moeilijk ook kan. Ik heb het helemaal alleen gedaan en dat maakt het voor mij nog mooier. Dus vandaag schreeuw ik het van de daken dat mijn boek aangekomen is en YES WE CAN!

Het is met heel veel liefde geschreven vooral om een spiegel te kunnen zijn. Het leven is zoals het is en ik wil niemand met de vinger wijzen, we doen uiteindelijk allemaal wat we denken dat het beste is.

Ik ga elk gereserveerd boek beginnen te signeren en in te pakken en dan kan ik morgenavond beginnen rond te rijden.

 


Voor wie nog graag eentje bestelt, dat kan via de site van Obelisk Boeken of bij mij voor een gesigneerde versie.

Veel leesplezier!


 - Filie -






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN