MAMA JULIETTE

Ja, Juliette en haar drie wondertjes hebben mijn hart helemaal gestolen. Ik ben deze morgen een uur vroeger opgestaan om te gaan kijken. En het is bij drie kittens gebleven. 


Juliette was vandaag defensiever dan gisteren. Ze beschermde haar kittens goed en was zeer achterdochtig. Ze kwam direct eten toen ik haar riep maar ze bleef de deur in de gaten houden en je zag haar twijfelen, blijf ik of ga ik terug naar mijn kittens. Gelukkig moest ik vandaag werken anders had ik constant gaan kijken. Maar ik heb ze de nodige rust gegeven. Het is wel even wennen hoor. Juliette die is anders heel de tijd bij mij wanneer ik buiten ben en nu komt ze enkel uit haar kot om te eten. Ik mis haar gezelschap al.

Deze avond was ik aangenaam verrast toen ik haar riep voor een hapje. Ze bleef niet bij de deur waken en kwam rollebollen bij me. Ze is met mij een wandeling gaan doen in de tuinen. En bij oma en pepe heeft ze haar kakske gedaan tussen de bloemen nochtans ben ik vandaag speciaal kattenbakvulling gaan kopen.

Gisterenavond om 23 uur besloot ik dat het beter was om het kattenluik op slot te doen omdat er ook vossen en marters in onze tuin komen wandelen 's nachts. En ik was bang dat ze misschien door dat luik naar binnen konden en daar Juliette helemaal uitgeput was van de bevalling zou ze haar niet kunnen verdedigen. Dus belde ik oma zo laat nog om te vragen of zij geen bakje had dat ik kon gebruiken.
Wat een mens allemaal doet om een dier te verzorgen. Dus wij samen in de pikkedonker aarde uit de tuin gaan scheppen zodat Juliette indien ze haar behoefte moest doen dat toch in dat bakje kon doen.

De moederkloek in mij is weer helemaal wakker geworden. Ik zie dat beestje zo graag en als een leeuwin haar welpen verdedigt, zal ik haar en haar schatjes van patatjes beschermen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN