HART UIT LOCKDOWN


Hallo zaterdag!

Wat ben ik een bofkont. Ik sta op, kijk in de spiegel en zie dat het goed is, zelfs met een slaapkop en de haren niet gekamd. Zou ik durven een foto te nemen? Ja, waarom niet, ik heb mezelf ondertussen leren graag zien zoals ik ben, puur natuur en daar ben ik toch dankbaar voor. 
Hé, ik was toch die vrouw die ongeschminkt niet de deur durfde uit te gaan? Controlerend of alles wel goed zat en of ik toonbaar was.  Waar is die vrouw gebleven? Ze is met de noorderzon vertrokken en de echte ik is ondertussen opgestaan. Ja, corona doet wat met een mens of zijn het toch al die lessen die ik de laatste jaren geleerd heb, die me nu goed van pas komen? Wat het ook is, ik ben gelukkig met wie ik ben. 

En nog gelukkiger met Juliette die mijn tuin uitgekozen heeft en op het punt staat te bevallen. Wie had ooit gedacht dat een kat mijn hart kon doen ontdooien, een hart dat jaren in lockdown zat.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN