IN DE TUIN MET MIJN EIGEN BOEK


EVEN MIJN BATTERIJEN OPLADEN!

Hoe zalig is het om je eigen boek te kunnen lezen in het zonnetje na een drukke werkdag! Deze avond heb ik een avondje voor mezelf genomen. Het zijn zeer drukke weken geweest en ik rij al twee avonden rond om persoonlijk mijn boeken te gaan overhandigen. Normaal had ik dat vandaag ook gedaan maar nu eventjes niet. Ik luister naar mijn lichaam dat even extra energie nodig heeft en ik volg de goede raad uit mij eigen boek letterlijk op. Morgen vlieg ik er terug in en rij ik richting Leuven.

Ik moet zeggen dat het in boekformaat vele vlotter leest. Ik ben eraan begonnen en ik kan niet meer stoppen. Het is alsof ik hem voor de eerste keer lees. Ik word meegezogen in het verhaal en ben te benieuwd naar het einde, ondanks dat ik hem al honderd keer in pdf gelezen heb maar dat is totaal anders. Het is even moeilijk bescheiden te blijven maar ik vind hem wel goed. Ik ben heel blij met het resultaat ondanks dat enkele verbeteringen niet correct uitgevoerd zijn. Het is een boek dat ik zeker heel graag gelezen had in de zwaarste periode van mijn leven. 

Er staan dus nog enkele dingen in die niet correct verbeterd zijn maar ik maak me daar niet druk om. Want al degenen die nu de eerste druk van me kopen, krijgen hierdoor een pièce unique. Straffer nog de eerste die mij alle foutjes kan vinden, krijgt van mij een tweede exemplaar zonder foutjes gratis. Dus in plaats van ons te ergeren, maker we er een spelletje van. Daarmee bewijs ik weer een les uit mijn boek dat we altijd een keuze hebben hoe we reageren, positief of negatief?

Dus wie zoekt en ze als eerste vindt, krijgt er eentje gratis. Stuur maar een privébericht. En omdat sommigen hem nog niet hebben, verloot ik er ook eentje voor hen die nu nog wachten op hun boek. Eerlijk is eerlijk.




Trek iets positiefs aan dat past altijd!








Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN