MIJN EERSTE PROMOFILMPJE


In tijden van corona een boek uitbrengen en niet uit je kot mogen komen om promotie te maken, vraagt om extra creativiteit. Fantasie heb ik genoeg en ook jaren ervaring op Sales.  Dus ik dacht als ik nu eens een promofilmpje maak. Ik heb geen professioneel team rond mij die de make-up of de regie doet daarom werd het een spotje made by mezelf met mijn iphone in de hand. Puur natuur, ongeschminkt zoals je me in mijn tuin kan tegenkomen. De echte ik zonder al te veel toeters en bellen net zoals mijn boek. 

Natuurlijk word ik heel graag mooi gemaakt en hou ik van die prachtige promofilmpjes waar uren aan gewerkt werd om het perfect te krijgen en waar je op je aantrekkelijkst afgebeeld wordt. Maar laat dat nu net een boodschap en een les uit mijn boek zijn - Goed is goed genoeg, het hoeft niet meer perfect te zijn en hou van jezelf zoals je bent want echte schoonheid zit vanbinnen en dat straal je uit. -

Dus met mijn telefoon in de hand en één druk op play, maakte ik het filmpje dat nu op de site van Obelisk Boeken te zien is. Zonder trucage, zonder filter in één take. Vorig jaar had ik dat zeker nog niet gedurfd maar Wayne Dyer heeft me anders leren denken en ik wou dat jullie mij zagen zoals ik echt ben, niet op mijn mooist maar op mijn puurst.

Hieronder de link naar Obelisk Boeken:

https://www.facebook.com/obeliskboeken/videos/285898005915941/



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN