WAT MET EEN ZWANGERE JULIETTE?


Ik maak me een beetje zorgen over Juliette.
Zoals jullie weten heeft ze ondertussen mijn hartje gestolen en probeer ik haar buiten zo goed mogelijk te verzorgen. Ik heb haar eindelijk in haar bakje gekregen waarin ze voorlopig beschermd tegen weer en wind kan slapen. Ik heb het zelfs met een dik deken ingewikkeld omdat ze vannacht kouder weer geven. Maar er is een grote maar. Romeo is in maart enkele dagen op bezoek geweest en dat heeft duidelijk zijn sporen nagelaten. Juliette haar buikje is boller en ze slaapt meer dan anders. En als ik goed gerekend heb zal ze rond 20 mei moeten werpen. En daar maak ik me dus zorgen over.

Hoe kan ik Juliette en haar kittens het beste verzorgen? Haar in huis nemen is geen optie. Ik heb geen flauw idee hoe ik haar het best kan helpen?  Ik heb al gedacht om een kattenluik in de garagepoort te maken en daar een plekje voor haar en haar toekomstige kittens te maken maar dan moet ik haar dat nog snel gewoon kunnen maken voor ze bevalt. En welk luik?  En dan moet ik dat nog in mijn poort krijgen.

Ik ben deze avond met haar een half uurtje in de garage gaan zitten om er haar doen aan te wennen. Wat een mens toch allemaal doet voor een dier. Maar ze kent de garage goed want ik heb er haar al 2 keer per ongeluk een ganse nacht in opgesloten omdat ik niet wist dat ze in de garage zat. Die garage staat achterin en doet meer dienst als tuinhuis of beter gezegd als rommelkot.

Juliette hoe gaan we dit oplossen en ervoor zorgen dat je veilig in goede omstandigheden kunt bevallen? 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN