EEN DROOM KOMT UIT




En plots gebeurt het dan in volle coronacrisis! Zo zie je maar dat de meeste dromen geen bedrog zijn, hoe ver en moeilijk ze ook mogen lijken.
Een jaar geleden was het inderdaad nog een grote droom en nu vrijdag 22 mei wordt hij werkelijkheid want dan wordt mijn eerste boek officieel uitgegeven. 

De weg was niet makkelijk en zeer hobbelig maar het is gelukt!
Vorig jaar was ik enorm gedreven op zoek en werd ik er zelfs met momenten heel radeloos van omdat ik geen enkele reactie kreeg. Ik had de hoop dan ook bijna opgegeven maar op 2 januari 2020 vond ik dankzij het boek 'Lessen uit ellende' van Kenneth Nijs mijn redder, 'Uitgeverij Obelisk'. Zij geloofden in mij en nu vier maanden later is zover.

Door de lockdown kan ik hem voorlopig niet promoten en geen lezingen geven maar jullie kunnen hem wel al online bestellen en dan hebben jullie hem normaal zaterdag in de bus. Klik op onderstaande link en dan komen jullie direct op de juiste bestelpagina uit.




Mensen die in mijn buurt wonen of in het Leuvense kunnen hem ook bij mij bestellen en dan breng ik hem persoonlijk op een veilige manier aan de deur of afhalen mag ook. Stuur me dan wel een privébericht zodat ik weet hoeveel boeken ik moet bestellen.

Voor al wie interesse heeft en hem online bij Obelisk bestelt, regel ik achteraf wanneer we weer uit onze bubbel mogen komen wel een ontmoetingsmoment.






Na een pijnlijke scheiding was Viviane zichzelf en ook haar dromen kwijt. Om de pijn te verlichten, ging zij op zoek naar goede zelfhulpboeken die haar zouden kunnen troosten en helpen zichzelf weer terug te vinden. Dat lukte. Alle lessen die zij toen leerde, staan gebundeld in dit boek. Ben je zelf ook even de weg kwijt en weet je niet meer wie je bent en wat je dromen zijn? Kun je niet meer genieten van het leven en zie je alleen nog het slechte in de wereld? Dan is Filie een uitstekende wegwijzer naar een positiever en gelukkiger leven!

Ik hoop bij deze dat ik met dit boek mensen kan inspireren om, ondanks alle tegenslagen en ellende die op ieders pad kunnen komen, toch wat meer van het leven te genieten.
Ik was mijn dromen kwijt en elke seconde deed pijn, het leven was te zwaar maar door anders te leren denken, heb ik weer leren genieten en besef ik maar al te goed dat we maar één keer leven en dat is toevallig NU.

 Na regen komt ongetwijfeld zonneschijn!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN