MARCEL DE OPVALLENDSTE





Gisteren stal Kiki de show en vandaag is het de beurt aan Marcel(le).
Ja momenteel weet ik dus nog niet of het een hij of een zij is. Ik ben geen kenner maar ik heb wel al gezien dat Kiki en Ji Ji van een ander geslacht zijn. Maar wie is nu de kater? Bij Marcel is alles nog goed verstopt. 


Marcel is als laatste geboren, de grootste van allemaal en ook de enige met witte accenten. Hij heeft net zoals Juliette een wit snoetje. Hij valt enorm op tussen al die donkere schatten. Hij maakt ook het meeste lawaai van allemaal.
Wat kijk ik uit naar het moment dat ze hun oogjes openen.

Ik heb deze morgen nog een filmpje gemaakt waar je kan zien dat Ji Ji de kleinste van allemaal wel een deugnietje is.











Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN