FIJNE MOEDERDAG



Vandaag was het eens een aparte moederdag. Vooral omdat we allemaal apart in ons kot zaten.
Voor alles is er een oplossing dus heeft de home ervoor gezorgd dat wij vandaag allemaal tegelijk met ons mama konden videobellen. We hebben met haar niet over moederdag gesproken omdat ze dat toch niet beseft en omdat ze dan ook niet kon vragen waarom we niet naar haar kwamen? Ze is de laatste tijd nog meer verward dan anders en dat is duidelijk te zien op bovenstaande foto die vandaag speciaal voor ons genomen is.

Tijdens het bellen heb ik een toertje in de tuin gedaan en heb ik haar alle planten en bloemen getoond en natuurlijk ook Juliette. Ze heeft die nog niet gezien. Ons mama is een echte dierenvriend dus dat vond ze wel leuk.

Ik hoop dat alle mama's van hun dagje genoten hebben. Ik heb vandaag de ganse dag aan de correctie van de nieuwe opmaak van mijn boek gewerkt. Ik ben net klaar en ik was sinds deze morgen 9 uur bezig.
Deze morgen om 7 uur werd ik wakker door een gratis concert van een duif die het nodig vond om op het dak net boven mijn hoofd mij een gelukkige moederdag te wensen. De zoon was ook vroeger op dan normaal om mij te kunnen verrassen met de ontbijttafel, mijn cadeautje en een zelfgemaakte kaart.

Die kaart was wel hilarisch. Hij had vooraan geschreven "Woorden kunnen niet beschrijven hoe een goede moeder je bent." En aan de binnenkant "Maar punten wel 6/10". Hoe grappig was dat!
Zijn gevoel voor humor heeft hij duidelijk van geen vreemden. 


En dit was mijn cadeau, een Google Chromecast waarmee ik mijn tv zeer smart kan maken en waarmee ik zonder problemen kan streamen. Ik ben weer helemaal mee met de technologie. Nu nog tijd maken om er te kunnen van genieten want ondertussen is het bijna 23u en morgen is het weer werkdag.

Voor hen die morgen voor de eerste keer terug mogen gaan werken, veel succes!
Voor hen die morgen willen gaan shoppen - HOU HET VEILIG en HOU DE NODIGE AFSTAND! -  want het virus is nog niet gaan lopen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN