MONDMASKERS, DE NIEUWE MODETREND


Mijn nichtje Jolien en haar mama hebben prachtige mondmaskers gemaakt. En dit mooie exemplaar was voor mij. Vanaf nu steel ik de show met mijn trendy mondmasker en zal je me van ver kunnen herkennen met dit uniek stuk. Dankjewel Jolien en tante Lieve.

Ik ben er super blij mee want ik kan niet naaien. Ik heb de motoriek van onze papa meegekregen en ben dus beter in het grovere werk. Ik heb wel een wit van de gemeente gekregen maar dat is een beetje groot en ik wissel graag af. Zo had ik vroeger altijd een bijpassende horloge aan. Mijn horloge had wisselbare bandjes en afhankelijk van welke kleding ik droeg, paste ik de kleur van het bandje aan. Het is een beetje zoals Marc Van Ranst met al zijn pullekes en bijpassende mondmaskers in dezelfde kleur. 

Dus momenteel heb ik er al 2, een wit en een gebloemd. Iemand zin om een pop-up store met trendy mondmaskers te openen? Dat zou pas geweldig zijn daar zou ik me als Alice in Wonderland voelen. Nu heb ik sjaals in alle kleuren van de regenboog maar dan zou ik mondkapjes in alle kleuren en motieven kunnen hebben.






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN