FILIE, JULLIE KOERIER VAN DIENST



Amai, hoe leuk dat velen een boek willen bestellen. Dat doet me enorm plezier. Ik breng hem persoonlijk of je kan hem ook afhalen indien je in de buurt moet zijn.

Ik hoop jullie te kunnen boeien met mijn verhalen en lessen die ik geleerd heb met vallen en opstaan.
En ik verwijt niemand iets. Het is ook niet de bedoeling om iemand met de vinger na te wijzen, helemaal niet want dit boek is met liefde geschreven. Het waren pijnlijke lessen maar lessen die ik nodig had om te kunnen worden wie ik nu ben. Weg met de Dramaqueen, weg met de Miss Perfect en hallo Happy Viv. Dat betekent niet dat ik vroeger niet gelukkig was, nee dat betekent dat ik vroeger teveel bezig was met dingen die eigenlijk onbelangrijk waren maar die het voor mij wel leken. Ik kon piekeren, alles moest perfect zijn, ik was streng voor mezelf maar zonder het te beseffen ook voor de anderen. Ik zag dat toen niet want ik keek toen nog door een andere bril, letterlijk en figuurlijk. Maar achteraf gezien, begrijp ik dat ik toch niet zo gemakkelijk was zoals ik dacht. 

Het boek is geschreven in de stijl zoals mijn blogs. Open, eerlijk en zonder enige rem. En zaterdag zal ik voor de eerste keer mijn boek in handen krijgen want nu is alles online gebeurd. Virtueel op z'n corona's.
En moest er hier en daar toch nog een foutje instaan, weet dan dat het net zoals ik niet perfect is. 







Dikke knuffel allemaal en nog eens bedankt voor jullie interesse. Het doet me veel deugd.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN