JULIETTE EEN CADEAUTJE VAN MOEDER NATUUR



Ik kan ze niet meer missen, ons Juliette.  Ja, ondertussen is ze ons Juliette geworden. Het is zo mooi om te zien dat ze het 's morgens voor de deur zit te wachten op haar eten. En iedere keer ik buiten kom, komt ze aangelopen. Ze volgt me overal. Ga ik in de tuin dan komt ze in de tuin liggen, zit ik op mijn terras komt ze naast mij liggen en als ik boodschappen ga doen, zit ze mooi aan de poort te wachten tot ik terug ben. Ze brengt leven in de brouwerij, zorgt voor de nodige afleiding en geeft me heel veel liefde. Maar ze mag niet binnen. Het is en blijft een zwerfkat natuurlijk maar dit cadeautje van moeder natuur heeft wel mijn hart gestolen.

Ik heb gisteren niet kunnen schrijven omdat ik de printversie van mijn boek ontvangen heb en ik deze voor maandag volledig moet nagekeken hebben. Dus dit weekend zal ik mij vooral moeten focussen op mijn boek. Maar dat zal geen probleem zijn mits ik toch in mijn kot moet blijven. Ik heb gisteren tot middernacht aantekeningen zitten te maken. Daar kruipt meer tijd in dan ik dacht. Dus als alles vlot verloopt dan hoop ik jullie volgende week de juiste releasedatum te kunnen geven en de cover te kunnen onthullen. Maar nu nog even doorwerken en klaar is Kees.







Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN