PROOST OP 25 JAAR TROUWE DIENST



Vandaag juist 25 jaar geleden begon voor mij een nieuwe fase in mijn leven. Ik had het onderwijs vaarwel gezegd omdat ik geen vaste plaats meer had en omdat ik eens iets totaal anders wou proberen.
Waarom iets anders? Omdat ik als jongste van de leerkrachten het geklaag en gezaag van de oude garde een beetje beu was. Volgens hen was er niets nog goed aan het onderwijs en eerlijk gezegd, zo wou ik niet eindigen. Dus ging ik totaal iets anders proberen om zelf te ontdekken of het op een ander beter was. 

Ik heb altijd met hart en ziel in het onderwijs gestaan. Lesgeven is mijn roeping maar ik wou de glinstering in mijn ogen niet verliezen. Voor mij is iets graag doen vele belangrijker dan de centjes die ermee te verdienen zijn. Zo kwam het dus dat ik op ontdekkingstocht ging.


Toevallig werkte mijn vriend bij DHL. Hij zei me dat ze daar altijd mensen zochten op de klantendienst. Dus deed ik een poging en ja, bingo ik mocht direct beginnen. Nu 25 jaar later werk ik er nog steeds met evenveel goesting. Ik heb het bedrijf enorm zien groeien en veranderen. DHL heeft altijd een grote rol in mijn leven gespeeld en ik heb er mijn leven enorm voor moeten aanpassen omdat ik er bij wijze van spreken mee getrouwd was. Maar met alle plezier want DHL zit in mijn hart.

In het begin heb ik het onderwijs gemist, zeker de vakantiedagen omdat ik er het eerste jaar geen had. Europees verlof bestond toen nog niet en ik had maar 5 dagen. Maar na enkele maanden kreeg ik er onverwachts de kans om mensen op te leiden en mijn job met een zekere vrijheid in te vullen net zoals in het onderwijs. En vrijheid is zeer belangrijk voor mij. 

Nu na 25 jaar kan ik zeggen dat ik nog even graag ga werken en dat ik nog steeds de glinstering in mijn ogen heb. 

Proost op 25 jaar DHL!

https://www.youtube.com/watch?v=ABfQuZqq8wg









Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN