FOTOREPORTAGE


Een jaar geleden op 3 mei kwam Greetje Van Buggenhout foto's in mijn tuin nemen voor een reportage in de Nina over 'hoe boeken je leven kunnen veranderen'. Toen zette ik de eerste stap in de juiste richting om mijn boek te kunnen publiceren. Het zaadje werd geplant en begon stilaan te kiemen want een maand later startte ik mijn blog. Schrijven werd een deel van mijn leven. Het bizarste is dat ik vroeger helemaal niet graag schreef omdat ik vooral een prater was. Wie mij persoonlijk kent, weet dat ik graag een klappeke doe.


Ik herinner me heel lang geleden, ik was een jaar of twintig denk ik, dat een kaartlegster me zei dat ik zeer creatief was en boeken ging schrijven. Ik heb toen eens heel hard gelachen. Boeken schrijven, ik? Die zat er goed naast!


Maar zeg nooit nooit want mijn eerste boek komt er binnenkort aan. Door de corona kan ik er nog geen juiste datum op plakken maar als alles goed verloopt wordt het deze maand een feit en komt de voorspelling die toen zo onwaarschijnlijk in mijn oren klonk, uit.






Bij deze wil ik Greetje nog eens hartelijk bedanken voor de mooie foto's. Wie haar werk wilt bewonderen, kan dit op haar website: www.greetjevanbuggenhout.be









Never say never, because sometimes, the impossible is possible!




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN