DRIE DAGEN OUD : KIKI, JI JI EN MARCEL



Ik ben helemaal betoverd door Juliette haar drie schatjes. Ze zijn zo verschillend. Nummer 1 (Kiki) is donker grijs met lichtere pootjes, nummer 2 (Ji Ji) is helemaal zwart en het kleinst van allemaal en nummer 3 (Marcel) is licht grijs met wit en de grootste van allemaal. Hij is ook de sterkste en hij maakt het meeste lawaai. Gisteren heeft hij zelf met Ji Ji gevochten voor dezelfde tepel. Ja dit wonder aanschouwen is leuker dan tv te kijken. Ik sta zelfs een uur vroeger op om ze te kunnen verzorgen en hen te bewonderen voor ik begin te werken. Ik ben zo verkocht!

Ik mag zelfs al aan de kittens komen, zo lief dat ze zijn. Hieronder twee filmpjes zodat jullie ze mee kunnen bewonderen. En aan mijn stem kunnen jullie horen dat ze me enorm vertederen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN