ALLES KLEURT ROOS, PAARS EN LILA



Vandaag was het een mooie dag om nog eens op bloemenjacht in mijn tuin te gaan. Er begint meer leven en kleur in te komen en het eerste wat me opviel was...

Ik heb een duidelijke voorkeur voor roos, paars en lila. Toeval bestaat niet en de vormgever van mijn boekomslag kent mij niet dus weet hij ook niet wat mijn favoriete kleuren zijn. Maar kijk eens wat hij voor mij ontworpen heeft!



Er werd een eerste proefdruk gedaan en dit weekend heb ik alles nog eens nagelezen. Morgen heb ik een afspraak met mijn uitgever en dan kan ik jullie meer vertellen en hopelijk ook de voorkant laten zien want daar moest nog een kleine aanpassing aangebracht worden.

Dus morgen breng ik jullie op de hoogte en ondertussen kleurt alles roos, paars en lila.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN