NAAR DE KAPPER OF NIET?


Normaal gezien had ik deze week mijn vaste afspraak bij de kapper, een weekje te vroeg want ze mogen pas volgende week weer open. Mijn donkere uitgroei valt best nog wel mee dat kan nog even wachten. Maar mijn volgende afspraak is pas in juli. Dus twijfel ik, zal ik doorbijten tot in juli of probeer ik sneller en afspraak te krijgen?

Ik weet het niet zo goed want ik wil niet besmet worden. Ik heb in mijn leven maar 1 kinderziekte gehad en dat waren de windpokken die ik toevallig opgelopen heb bij de kapper. Haar zoon had de windpokken en zij heeft ze aan mij doorgegeven. Ik was toen 14 jaar en ik ben daar heel hard ziek van geweest. De zaterdag was ik naar de kapper geweest en op maandag vertrokken wij met school op sportklassen. Op dinsdagavond kreeg ik hoge koorts en op woensdag zijn mijn ouders mij moeten komen halen.

Het strafste van al was dat ik op die sportklassen heel veel leerlingen en zelfs leraars besmet heb want een week later zat bijna de helft thuis zo ziek als iets. Niet om mee te lachen wanneer je wat ouder bent. Dus twijfel ik of ik wel de eerste weken naar de kapper zou gaan.

Dus laat ik voorlopig mijn haar maar groeien en wanneer alles weer onder controle is dan zal ik mij eens goed laten verwennen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN