JULIETTE IS BEVALLEN



Momenteel slaapt ze en maak ik even gebruik van de kalmte om binnen mijn blog te komen schrijven.

Deze morgen lokte ze me mee naar haar het tuinhok. Normaal komt ze bij mij op het terras zitten wanneer ik mijn koffie drink maar nu wou ze niet blijven en liep ze heen en weer naar het tuinhok. Ze ging in het mandje liggen dat ik net voordien voor haar had klaargemaakt. Ik ging bij haar zitten en ze viel rustig in slaap. Ik heb haar laten slapen en toen ik om 13u ging kijken, zag ik dat haar doek vuil was, ik zag dat ze harde buiken kreeg dus ben ik een deken en een kussen voor mij gaan halen en heb ik heel de tijd bij haar op de grond gezeten. Om 15u45 is haar eerste kitten geboren, een volledig zwart zonder vlekjes. Natuurlijk heb ik de bevalling gemist. Ik moest plassen en toen ik terugkwam was ze net bevallen. 

Dus ik vol hoop om nr 2 te kunnen filmen maar ik had frietjes besteld en om 17u30 waren die klaar. Ik moest weg toen haar weeën heviger werden. Toen ik terug kwam, was nr 2 geboren net zoals nr 1 volledig zwart maar een iets kleinere versie. 

Ik zag dat nr 3 ook wou komen en gelukkig heb ik dat wel kunnen filmen. Nr 3 is helemaal anders, getijgerd net zoals de papa maar met de witte pootjes van de mama. Hoe schattig! Ik ben zo trots op haar! Ze is zeer flink geweest en heeft geen kik gegeven. Ik mocht haar aaien en ben buiten die twee momenten al die uren bij haar gebleven.

Dit is de eerste keer dat ik een kattenbevalling meemaak. Ik ben stijf gezeten van al die uren op de grond op een kussen te zitten kijken naar haar. Maar zal er nog een nr 4 komen? Ik ga nog eens kijken.
Wat die Juliette toch met mij doet. Een ganse zondag in een tuinhok zitten wachten op de geboorte van haar kittens. Maar ik ben nu al verkocht aan die kleine wondertjes van Romeo en Juliette?



Romeo en Juliette


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN