VOOR ALLES IS ER EEN OPLOSSING!



Gisteren was ik nog bezorgd over Juliette over de vraag waar ik haar een veilig en beschut plekje kon geven? En vandaag was het probleem al opgelost. Zo zie je maar dat er voor alles een oplossing is.
Toen ik gisteren ging slapen, vertelde ik aan de zoon over het idee om in de garagepoort eventueel een kattenluik te maken en hij zei me dat het gemakkelijker zou zijn om er eentje in ons tuinhok te plaatsen. Ons tuinhok, waarom had ik daar niet aan gedacht? Maar natuurlijk, wat een schitterend idee. Die heeft een houten deur waar je gemakkelijk een kattenluik in kunt zetten. Geweldig! Ik gebruik dat tuinhok toch enkel maar voor mijn tuinstoelen en wat tuingerief.

Als ik iets in mijn hoofd heb, dan heb ik het nergens anders dus ben ik direct na mijn werkuren een kattenluik gaan kopen. Pépé is zo lief geweest om de deur uit de scharnier te halen en het kattenluik erin te plaatsen. Dankjewel pépé.
En terwijl pépé in de tuin een gat in de deur aan het zagen was, heb ik gans het hok leeggemaakt. Ik moet het nog enkel een grondige schoonmaakbeurt geven en klaar is Kees. Ik heb deze avond zelfs al met Juliette zitten te oefenen om haar aan het kot en het luikje te laten wennen. In het begin vertrouwde ze het niet, maar gelukkig vertrouwt ze mij ondertussen wel en luistert ze super goed. Dus lokte ik haar met kattensnoepjes en zo zaten we samen in het tuinhok te wennen aan haar nieuwe thuis. Geweldig toch!

Dus op de vraag van vandaag van VTM: "Hoe gaat het met u?", is mijn antwoord: "Super, ik ben heel gelukkig en weet dat het goed komt!" 
Niet alleen met Juliette maar ook met mij. Corona heeft me duidelijk geleerd met heel weinig content te zijn en zoals ik al eerder schreef, heeft rijkdom niets met het materiële te maken maar met het gevoel tevreden te zijn met dat wat je hebt. En ondertussen heb ik er weer iets waardevol bij, namelijk Juliette.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN