VOOR EEN SPECIAAL ONTBIJTJE AAN HUIS



Vandaag wil ik jullie vertellen over een goede vriend, die toevallig traiteur is en die mij het eerste jaar na mijn scheiding erdoor gesleurd heeft. Hij is eigenlijk één van de weinigen die er onmiddellijk stond om mij op te vangen. Mijn familie was toen nog niet op de hoogte van heel de situatie omdat ik het hen niet durfde te vertellen, ons mama lag op dat moment in het ziekenhuis te vechten voor haar leven. Zij hadden al zorgen genoeg en konden die van mij missen. Die eerste maanden waren een hel want ik moest mijn emoties voor hen verbergen. En toen ons mama erdoor kwam, vroeg ze constant naar mijn man. Pfff... als ik daar nu terug aan denk dan begrijp ik maar al te goed dat ik met mijn auto ergens wou op knallen. Maar terug naar Eric. 

Eric bood ondanks zijn drukke zaak steeds een luisterend oor en uren hebben wij aan de telefoon gehangen. Uren, dagen, weken, maanden heeft hij mijn geklaag, verdriet, gevloek en miserie moeten aanhoren. Hij was ook degene die mij de nodig trap onder mijn kont durfde te geven wanneer ik het wou opgeven. Dus ik ben hem ontzettend dankbaar.

En gisteren vertelde hij me dat hij nu ook ontbijtjes maakt. Hij stuurde me bovenstaande foto en ik was helemaal verkocht, dat ziet er echt njammie njammie uit en daarom wil ik dit met jullie delen want zou dat binnenkort geen verrassing voor de vaders zijn en voor de moeders natuurlijk ook want die kunnen dan mee smullen.

Voor meer info :



Prijs: 18 euro pp en wil je het materiaal houden dan betaal je 6 euro extra.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN