YOU CAN'T ALWAYS GET WHAT YOU WANT



Vandaag heb ik het naar het Online benefietconcert "One world: together at home" gekeken. Dit concert leverde 118 miljoen euro op voor de bestrijding van het coronavirus.

Ik was geschrokken van sommige artiesten, ze zijn een beetje rijper geworden. Bij onszelf zien we dat zo niet omdat we onszelf dagelijks in de spiegel zien. Maar het was heel lang geleden dat ik sommige van die artiesten nog live bezig gezien had dus dat was wel even schrikken. Ik ben dan ook meteen naar hun leeftijd gaan googelen. Ja de tijd staat niet stil. Wist je dat Paul McCartney 77 jaar is? The Beatles, de eerste popgroep waar ik fan van werd. 


The Rolling Stones, de verrassing van vandaag. Ik ben er nooit echt zot van geweest, zeker niet van Mick Jagger. Hij is een jaartje jonger dan de Paul maar wat een power heeft die man nog. Tegenover de rest van zijn groepsleden straalde hij een enorme vitaliteit uit, "wauw, geweldig!", zou Eddy Wally gezegd hebben. 

Ja, de Mick was de revelatie van de dag en wat mij nog meer verrast heeft was het gekozen liedje "You Can't Always Get What You Want".
Nooit heb ik naar die tekst geluisterd. 

No, you can't always get what you want
You can't always get what you want
You can't always get what you want
But if you try sometime you find

You get what you need

Je het leven geeft niet altijd wat we vragen maar wel wat we nodig hebben. Zoals deze corona die mij de rust geeft die ik al zo lange nodig had en altijd maar negeerde.







Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN