VROLIJK PASEN


Het is Pasen, wat vliegt de tijd toch snel. We zitten al een maand in ons kot, de meesten toch maar als ik naar het nieuws kijk, dan zie ik dat sommigen het er precies toch wat moeilijk mee hebben. Komaan mensen nog even volhouden!

Ondanks dat ik al een volwassen zoon heb, blijf ik paaseitjes verstoppen. Elk gevonden paaseitje levert 1 euro paasgeld op. Dus dat zoeken is altijd geestig want ik zeg vooraf hoeveel ik er verstopt heb en wanneer alles gevonden is dan maak ik er een mooi rond bedrag van. Wees maar zeker dat naar dat laatste eitje gezocht wordt!

Dit jaar zijn de paasklokken echt geweest. Er werd een mooi gevuld paasei aan de deur afgeleverd. Wat een verrassing! Dankjewel paasklokken en een dikke virtuele knuffel. Zo zie je maar dat corona ook zijn voordelen heeft.

Ik heb ook met ons mama gebeld en die klonk heel goed aan de telefoon, ze had een helder moment en was blij me te horen.  Ik kan alleen besluiten dat deze feestdag een mooie uitzonderlijke dag was.

Vrolijk Pasen iedereen!


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN