1 APRIL

Dit jaar voelt 1 april vele anders aan dan andere jaren. Normaal gezien worden er dan traditiegetrouw veel grappen uitgehaald en moet je de ganse dag op je hoede zijn om er niet in te trappen. Maar iedereen zit nu wel met andere dingen in zijn hoofd dan iemand eens goed te foppen.

Ik ging door mijn foto's om eens te kijken wat ik vorig jaar op deze dag deed en ik kwam een foto tegen van het boek  'Wat je ook denkt, keer het om' van Paul Arden. Waaruit onderstaande foto en tekst komt.





Een interviewer met een houten been zei ooit tegen Frank Zappa: "Wat mij betreft kon jij wel een vrouw zijn, met dat lange haar." Waarop Frank Zappa antwoordde: Wat mij betreft kon jij wel een tafel zijn."






Hebben jullie ook een leuke anekdote of een goede mop?


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN