IK GENIET TERUGGETROKKEN VAN MIJN PARADIJS




Puur natuur, zonder schmink, zonder filter en raar maar waar in badpak en dat voor een wifty die bijna halfweg op tram 5 zit. Tram 5 doet wat met een mens en dan zwijg ik nog over corona. Ik ga nooit ongeschminkt de deur uit en ik heb al weken geen make-up aangeraakt. Enkel mijn verzorgingsproducten want mijn huid heeft wel de juiste voeding nodig. 

Tram 5 heeft mij geleerd van mezelf te houden zoals ik ben. Ik ben wie ik ben, what you see is what you get en ik ben niet van plan me anders of beter voor te doen dan ik ben. Toen ik enkele jaren geleden mezelf kwijt was en ik via veel te lezen weer alle puzzelstukjes terugvond, heb ik mezelf iets beloofd. Ik zal altijd mezelf blijven of anderen dat nu leuk vinden of niet. Je houdt van me of juist niet. En ik heb er vrede mee wanneer je niet van me houdt. Dat hoeft en kan ook niet want we zijn allemaal verschillend, gelukkig maar.



Door corona heb ik ontdekt dat ik er in totaal geen moeite mee heb om weken thuis te blijven. Ik die zo graag een terrasje doe en heel graag ga shoppen. Mijn terrasje doe ik alleen thuis met een goed boek en gelukkig heb ik verschillende plekjes waar dat kan, in de zon of in de schaduw, ik kan nog kiezen en Juliette die komt me vaak gezelschap houden. Shoppen heb ik nog niet gemist want ik doe maar één keer per week mijn boodschappen en als ik dat nog zonder problemen online zou kunnen doen dan kwam ik mijn 'geleeg' niet af. Ik die altijd de drukte opzocht, hou nu van de rust. Mensen kunnen dus met de jaren wel veranderen. Ik begin meer en meer te begrijpen waarom Brigitte Bardot een rustig en teruggetrokken leven is beginnen te leiden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN