WE ZIJN GOED BEZIG, VOLHOUDEN!

Vandaag kreeg ik weer prachtige foto's van ons mama in de home. Eindelijk heeft ze mijn kaartje ontvangen dat ik op 16 maart verstuurd had. 



Het doet me deugd haar zo positief op die foto te zien. Het is zo schattig, zo hartroerend. Ons mama is echt wel fotogeniek. 


En haar verzorgers zijn TOP! Dit is voor mij pas rijk zijn want dit is zeer waardevol en onbetaalbaar. Alles wat je met geld kunt kopen, kan vervangen worden, maar je moeder niet en de oprechte liefde die ze daar krijgt ook niet!
Dus ik was superblij deze foto's te mogen ontvangen wat weer een bewijs is dat alles nog oké is. 



Ik stuurde een foto terug helemaal in het thema van de lente en Pasen.
Dikke zoen voor iedereen en wanneer alles voorbij is, zal er extra geknuffeld worden.

Laat ons dit nog even volhouden zodat we dit sneller achter de rug hebben.

#blijfinuwkot
#samentegencorona



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN