NOOIT TE OUD OM TE LEREN



Vandaag ben ik het mooiste voorbeeld en bewijs tegengekomen dat je nooit te oud bent om te leren.
En dat bewijs werd door mijn meter, een zus van onze papa geleverd. Ze woont nog niet zo lang in een service flat en zit dus door de corona-maatregelen helemaal alleen in haar kot. En daar hebben haar kinderen de perfecte oplossing voor gevonden. Vijf dagen geleden is ze 86 jaar geworden en ze heeft een tablet gekregen. En op dat tablet heeft ze nu een Facebook profiel aangemaakt en heeft ze me deze voormiddag via Messenger opgebeld.  We hebben kunnen videobellen wat super leuk was om haar nog eens te zien na al die weken.

Hoe geweldig is dat? Mijn marraine van 86 die me onverwachts opbelt via videochat. Ze gaat met haar tijd mee waardoor ik nu een coole, hippe meter heb. Vanaf nu kan ze iedereen bellen en tegelijk zien waardoor ze terug wat meer sociaal contact kan krijgen. En als ze zich verveelt, kan ze al mijn verhalen lezen en dat zijn er ondertussen al 298.

Marraine, ik vind je super modern en je bewijst hiermee aan iedereen dat je nooit te oud bent om te leren. En daarom post ik deze grappige foto uit de goeie ouwe tijd waar we zoveel plezier hadden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN