HOLIDAY IN MY GARDEN


Deze middag begon voor mij het weekend en het voelde zoals Madonna zingt 'Holiday'. Wat een prachtig weer, perfect om een boek te lezen in het zonnetje. Iets dat mij gelukkig maakt en rust brengt. Ondertussen vloog de tijd terwijl ik met mijn gedachten helemaal in het boek zat. Ik had het zondag online besteld en de eerste werkdag werd het al bij mij thuis afgeleverd. Wat een geweldige service!

De namiddag is voor mij voorbij gevlogen en net voor etenstijd was het tijd voor wat beweging, badmintonnen met de zoon. Ik blijf het zeer amusant vinden. Tijdens het spel zie ik het kind van vroeger terug naar boven komen. Een moment om te koesteren.

Na het eten heb ik BBB gedaan en omdat ik zo aan Mich mijn coach moest denken, heb ik haar een bericht gestuurd wat uiteindelijk eindigde in een telefoongesprek van net geen 2 uur. In plaats van te blijven plakken in de bar na de les, zijn we aan de telefoon blijven plakken. 


Ik kreeg ook nog een foto van ons mama want daar was het free podium vandaag. Elke vrijdag komt er iemand buiten op de parking voor alle bewoners zingen. Ons mama is in super goede handen. Er wordt goed voor haar gezorgd en gelukkig is iedereen nog coronavrij. 

Dus mij hoor je niet klagen. Ik geniet van al de kleine dingen die wel mogelijk zijn in mijn kot en met dit weer vooral buiten op mijn terras en in de tuin. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN