HEERLIJK GENIETEN



Of ik nu in mijn kot moet blijven of niet, ik probeer overal het beste van te maken en vooral te genieten. Dat genieten heb ik vandaag dan ook gedaan. Na mijn werkuren, heb ik zeker anderhalf uur op mijn terras genoten van het zonnetje, van een goed boek en van Juliette. Ja, Juliette houdt me heel veel gezelschap wanneer ik buiten ben en zorgt voor extra relaxmomenten. Voor haar leg ik mijn boek even weg. 

Omdat het morgen GFT is, heb ik na het avondeten in de tuin de verdroogde varens gesnoeid en alle bladeren die ik er tussen gegooid had opgeruimd.

Op maandagavond ga ik normaal naar de fitness om BBB te doen. Ondertussen is het toch al drie weken geleden en vandaag dacht ik als ik niet naar de les kan, dan haal ik die les toch gewoon online in huis. En zo heb ik toevallig via #FITvanuitmijnKOT, SPORTOASE TV met Sonja Kimpen ontdekt. Dus deze avond heb ik samen met Sonja en haar man Marc een total body workout gedaan. En zweten dat ik gedaan heb.

Waar een wil is, is een weg en voor alles is er een oplossing. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN