MAAK KENNIS MET DE ECHTE IK

Gisteren heb ik intens genoten van de laatste mooie zonnige dag van de week. Ik had speciaal verlof genomen om er extra lang te kunnen van profiteren wat ik dan ook gedaan heb. Ik ben precies op vakantie geweest, zo gebruind.
Mijn laatst boek is gelezen dus tijd voor een reeks nieuwe. Wie goede titels kent, laat maar komen, geen romans, enkel non fictie.
Zon, tuin en een goed boek, de perfecte combinatie om mijn batterijen op te laden. En het was nodig want ik heb heel veel werk deze week.


Ik heb ook bovenstaande foto op Instagram geplaatst. Die had ik in de voormiddag in mijn tuin genomen, puur zoals ik ben. Ik schreef erbij:

De positieve kant van in mijn kot te blijven : tijd om meer van mijn tuin en de natuur te genieten. Ik aanhoor het gezang van de verschillende soorten vogeltjes en ontdek hoe alles zich ontluikt, niet enkel de natuur maar ook mezelf in de puurste versie, geen schmink, haar niet opgemaakt en geen tirlantijntjes.
 Dit is de echte ik.

Na het avondeten heb ik tot middernacht zitten te werken aan de vormgeving van mijn boek. Ik had bepaalde instructies van mijn uitgever gekregen en ik heb de eerste 7 hoofdstukken nagelezen en in de juiste vorm gegoten, nog 9 te gaan. Dit is ook de reden waarom ik gisterenavond geen tijd heb gehad om te schrijven. Dus schrijf ik nu vlug tussen de soep en de patatten voor ik weer verder aan mijn manuscript werk. Het begint nu echt af te korten, normaal wordt volgende maand mijn boek 'LEEF NU EN GENIET' gepubliceerd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN