EEN PAASBOODSCHAP VAN ONS MAMA

Ons mama is de gelukkigste vrouw dat er is. Corona daar heeft ze nog nooit van gehoord. 
Vandaag hebben mijn zoon en ik met haar weer kunnen skypen. Het eerste wat ze vroeg was of hij zijn 'pré' niet kwam halen. Dus was ze bij de pinken. We vertelden dat het nu niet kon omdat er een gevaarlijke griep was. "Wie heeft er griep en welke griep? Ik weet van niets! Maar dan kan je beter daar blijven."

Ik vroeg waar haar tanden waren?  Ze had niet door dat ze die niet aanhad en de verzorgster vertelde ons dat ze ze kwijt is.

Het was me al opgevallen dat ze de laatste tijd op alle foto's zonder tanden stond en ook op onderstaand filmpje wat zeer grappig en leuk is. Ons mama is toch een vedette. En zulke filmpjes maken me heel blij en stellen me ontzettend gerust. Ze laten zien dat alles in orde is en dat ons mama gelukkig in haar wereldje en daar in de home is.




Dit filmpje bewijst nog maar eens dat het niet de voetbal- of beroemde filmsterren zijn die een standbeeld of Oscar verdienen maar wel de mensen die dagdagelijks voor onze dierbaren zorgen. 






En deze Oscar gaat naar al het personeel van WZC Sint-Margaretha.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN