SLANG OF DRAAK?

Ik heb gisteren niet geschreven omdat ik geen tijd en ook geen inspiratie had. Mijn hoofd zit vol met Feng Shui 2020. Ik loop al dagen te zoeken naar mijn geboorteakte waarop de juiste tijd van mijn levenslicht staat maar ik vind het niet terug, ik heb het te goed opgeborgen. Ik dacht slim te zijn door mijn geboorteakte online op te vragen maar de tijd is niet ingevuld.
Ondertussen heb ik ons mama haar trouwboekje gevonden en raar maar waar enkel bij mijn naam staat het niet ingevuld. Ben ik nu een slang of een draak op mijn vierde pilaar?





Een typisch karaktertrekje van mij is dat ik zeer passioneel en soms een beetje te fanatiek met iets bezig kan zijn. En nu zit die Feng Shui al dagen in mijn hoofd waardoor ik minder inspiratie heb om te schrijven. Ja, ik kan uren praten over Chinese Astrologie maar daar hebben jullie natuurlijk geen boodschap aan. 

Gisteren op de BBB vertelde ik dat ik geen schrijfinspiratie had en Mich gaf me een krantje met een interview van Luc Appermont dat ze toevallig voor mij bewaard had.  Ze moest aan me denken toen ze het las omdat Luc over Wayne Dyer sprak. Hij vertelde dat Wayne hem op vijftienjarige leeftijd zo geïnspireerd had waardoor zijn leven helemaal veranderde. Wayne is toevallig ook de man die mij enorm inspireerde om mijn eigen droom te volgen en me vooral niet laten tegen te houden door de opmerkingen en verwachtingen van anderen. Hij was het die me dat laatste duwtje gaf dat ik nodig had om mijn boek af te maken en om op een betere manier met het leven om te gaan.




ALS JE DE MANIER VERANDERT WAAROP JE NAAR DE DINGEN KIJKT, VERANDEREN DE DINGEN WAARNAAR JE KIJKT!


HOE MENSEN JE BEHANDELEN IS HUN KARMA. HOE JIJ REAGEERT IS DE JOUWE.

ALLES WAAR JE TEGEN BENT, VERZWAKT JE.
ALLES WAAR JE VOOR BENT, VERSTERKT JE.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN