BEDANKT SONJA, YVETTE EN JEANNINE

Omdat ik gisteren niet op bezoek geweest ben bij ons mama wegens onstuimige Ciara, ben ik vandaag direct na mijn werk naar haar gereden. Ze zat in de hal in de zetel precies alsof ze wist dat ik kwam. Dus ik was aangenaam verrast dat ze beneden zat. Wie komt daar met zo'n lang haar af, had ze ze aan de andere bewoners gevraagd? Ze had me niet herkend maar toen ze mijn stem hoorde, wist ze het direct.

Ik ging met haar naar de cafetaria en daar vertelden de vrijwilligsters me dat ze daar vandaag al geweest was met 3 dames die op bezoek waren. Ik vroeg ons mama welke dames haar bezocht hadden maar dat wist ze niet meer, ook niet dat ze al in de cafetaria geweest was en een Dame Blanche gegeten had. Ik vroeg me af wie die dames konden zijn en dacht dat het misschien Yvette en Sonja waren omdat die onlangs gezegd hadden dat ze ons mama eens gingen bezoeken. Maar wie was nummer drie? Dus toen ik een foto van Sonja op Facebook aan de dames achter de toog wou laten zien, zag ik dat Sonja een foto van het bezoek gepost had. En nummer drie was de andere zus.

Dit vind ik zo mooi en zo lief van deze drie zussen die heel lang onze buurmeisjes zijn geweest. Ons mama krijgt graag bezoek en zeker van mensen van vroeger, dat doet haar zo'n deugd. Ook al is ze het daarna vergeten, op het moment zelfs geniet ze er heel hard van. Dus dames, hartstikke bedankt voor dit mooie en liefdevolle gebaar. Jullie hebben haar zeer gelukkig gemaakt.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN